۱۳۹۴ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

هایده - پریشون ، آلبوم گل های غربت

دستگاه:همایون

شعر،آهنگ و تنظیم:محمد حیدری

تکنوازان:

سیاوش زندگانی: ویولن

محمد حیدری:سنتور

علی توللی:ضرب

 اشعار:عماد خراسانی،فریدون مشیری،هما گرامی،وحشی بافقی،رهی معیری

گوینده:مولود زهتاب

شرکت ترانه 

تار و پود هستیم بر باد رفت

تار و پود هستیم بر باد رفت

اما نرفت عاشقی ها از دلم

دیوانگی ها از سرم


تا به تو تکیه کردم 

پشتمو خالی کردی 

رسم دل شکستن 

و بدجوری حالی کردی


بیا ببین که خسته ام 

غمین و دل شکسته ام 

کوه غرور بودم 

حالا به خاک نشستم

حالا به خاک نشستم


خیال میکردم توبرام پشت و پناهی 

با این همه خستگیهام یه تکیه گاهی

چه آرزوهایی که بر تو بستم 

غرور قلبمو به پات شکستم 

دیگه امروز دیدنت خواب و خیاله 

عشق تو دوباره داشتن حالا امید محاله


تا به تو تکیه کردم 

پشتمو خالی کردی 

تو رسم دل شکستن و 

بدجوری حالی کردی

بدجوری حالی کردی


بیا ببین که خسته ام 

غمین و دل شکسته ام 

کوه غرور بودم 

حالا به خاک نشستم

حالا به خاک نشستم


خیال میکردم توبرام پشت و پناهی 

با این همه خستگیهام یه تکیه گاهی

چه آرزوهایی که بر تو بستم 

غرور قلبمو به پات شکستم 

دیگه امروز دیدنت خواب و خیاله 

عشق تو دوباره داشتن حالا امید محاله


تا به تو تکیه کردم 

پشتمو خالی کردی 

تو رسم دل شکستن و 

بدجوری حالی کردی

بدجوری حالی کردی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر