۱۳۹۴ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

افسر شهیدی - جدایی ( شهر غریب)

ترانه سرا ( مسعود امینی )

آهنگساز :بابک افشار 

تنظیم :پدرام فیروز

روزی که از تو جدا شم


روز مرگ خنده هامه


روز تنهایی دستام


 فصل سرد گریه هامه


توی اون کوچه ی غمگین


 جای پای تو مونده


هنوزم اون بید مجنون


عکس قلبتو پوشونده


بعد تو گریه رفیقم


 غم تو داده فریبم


حالا من تنها و خسته


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


تو با خوشحالی و امید


منو تنهایی و حسرت


تو تو باغ پر از گل


من یکی ای تو شهر غربت


روح من همسفر غم


توی شهر غصه پوسید


قلب من همراه قلبت


پاک و غمگنانه کوچید


بعد تو گریه رفیقم


غم تو داده فریبم


حالا من تنها و خسته


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


روزی که از تو جدا شم


روز مرگ خنده هامه


روز تنهایی دستام


 فصل سرد گریه هامه


توی اون کوچه ی غمگین


 جای پای تو مونده


هنوزم اون بید مجنون


عکس قلبتو پوشونده


بعد تو گریه رفیقم


 غم تو داده فریبم


حالا من تنها و خسته


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم


توی این شهر غریبم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر