۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

عارف - یار که بودی ، آلبوم سلطان قلبها

ترانه سرا:پرویز وکیلی

آهنگساز:حسن لشکری

تنظیم:عبدی یمینی

تاریخ انتشار : 1379


آنشب که تو بی من بودی ای گل نازم

با آن بزم طلایی بگو یار که بودی

آنشب که فکندی جان من بی دل

در سوز جدایی گرفتار که بودی

آغوشت در رقص ترب جای که بود

در گوشت اوای دل آرای که بود

آغوشت در رقص ترب جای که بود

در گوشت اوای دل آرای که بود


بی من ات بالا بلا کجا خرامی

بی من از مینای لب از که نوشی

آنشب که فکندی جان من بی دل

در سوز جدایی گرفتار که بودی


بی من چه لبی بوسه زد از روی هوس بر رخت ای ماه جهانتاب

بی من تو بگو لرزش غم از چه در افکندی گیسوی بی تاب

بیا تا که به اشک غم به گلبرگ غمت شویم

من ان گرد گنه ات

بیا جان منا بستان

مکن شعله صفت بر جا تو ان نور در افکنده را



آنشب که تو بی من بودی ای گل نازم

با آن بزم طلایی بگو یار که بودی

آنشب که فکندی جان من بی دل

در سوز جدایی گرفتار که بودی

آغوشت در رقص ترب جای که بود

در گوشت اوای دل آرای که بود

آغوشت در رقص ترب جای که بود

در گوشت اوای دل آرای که بود


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر