۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

مهستی - خوب من - آلبوم اسیر

ترانه سرا:لیلا کسری(هدیه)

آهنگساز:منوچهر چشم آذر

تنظیم:منوچهر چشم آذر


با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من

ای عشق بی زوال من . ای خواب و هر خیال من

ای چشمه زلال من . وای تو کجا و حال من

وای تو کجا و حال من...

محبوب بی گناهتم . رسوای سر به رهتم

باور هر محال من . وای تو کجا و حال من

وای تو کجا و حال من...

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من

ای از تو عاشق . هر کلام

از تو نوشتن . نا تمام

ای صاحب غم تو صدام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی...

با من چه عاشق بودنی

باور ندارم با منی

امشب من و این گریه هام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی...

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من

ای از تو عاشق . هر کلام

از تو نوشتن . نا تمام

ای صاحب غم تو صدام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی...

با من چه عاشق بودنی

باور ندارم با منی

امشب من و این گریه هام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی...

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن . ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر