۱۳۹۴ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

مهرپویا - جام چشم ، آلبوم قایقران

ترانه سرا:بیژن ترقی

آهنگساز:عباس مهرپویا

تنظیم:عباس مهرپویا

سال انتشار:۱۳۵۵

منتشر کننده:شرکت کاسپین

 

میرقصد زندگی در جام چَشم تو

پر زد صبح امید از شانه چَشم تو

من رام چَشم توام

همچون چَشم تو خموشم چون سر گیسویت

خانه بر دوشم

.

میرقصد زندگی در جام چَشم تو

پر زد صبح امید از شانه چَشم تو

من رام چَشم توام

همچون چَشم تو خموشم چون سر گیسویت

خانه بر دوشم

..

گر بماندست گاه گاهی

یاد من کن

.

گاه گاهی

با نگاهی

یاد من کن

.

گر نماندست روزگاری

یاد من کن

.

با دو چَشم اشکباری

یاد من کن

.

همچون چَشم تو خموشم چون سر گیسویت

..

میرقصد زندگی در جام چَشم تو

پر زد صبح امید از شانه چَشم تو

من رام چَشم توام

همچون چَشم تو خموشم چون سر گیسویت

خانه بر دوشم

..

گر بماندست گاه گاهی

یاد من کن

.

گاه گاهی

با نگاهی

یاد من کن

.

گر نماندست روزگاری

یاد من کن

.

با دو چَشم اشکباری

یاد من کن

.

همچون چَشم تو خموشم چون سر گیسویت

خانه بر دوشم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر