۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

شاهرخ - هم پرواز ، آلبوم کولی


شاعر : شهرام وفائی آهنگ ساز : منوچهر طاهرزادهتنظیم : محمد شمس
ای تکیه گاهِِ خستگیهامخون ِ رگهام ای پناهِ تن تنهمچه غریبن بــی تـو دستامای اسم تو مثل زلال ِ چشمه جاریباغ شعـرم از تو پُــر گـــــــــــــلای که میراث بهریبمون با شکوهی که داریمن و تو سایه هامون دور ازاین شهر شلوغهتو وقتی با منی حس میکنم مُردن دُروغه
ای قفس ای قفسبا پرنده همنفسنمی خوام پَر بگیرم ،کاش تودستـات بمیرمشعر من قصهِ دردِ غربت تلخ یه مردهبی تَنِت اینجا بَرام خیلی سرده خیلی ســردهمن و تو سایه همون دور ار این شهرِ شلوغهتو وقتی با منی حس میکنم مُردن دُروغه
ای لحظه پرواز آخر تا رهائیچه صدائی!تو که مثل بغض گریه بی صدائیای با تَنِت تَن پوش ِ اَبرا روی شبنمای برای من زخمی با تو بودن مثل مَرهـــــممیدونی من اینجا غریبممن و تو سایه هامون دور ازاین شهر شلوغهتو وقتی با منی حس میکنم مُردن دُروغهبمون ای تو همیشه موندنی ای فصـل تازهبذار عشقت برام دنیای تازه ای بسازه
من و تو سایه هامون دور ازاین شهر شلوغهتو وقتی با منی حس میکنم مُردن دُروغهبمون ای تو همیشـه موندنی ای فصـل تازهبذار عشقت برام دنیای تازه ای بسازه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر