۱۳۹۴ خرداد ۱۴, پنجشنبه

عارف - سلطان قلب‌ها، آلبوم آهنگهای مردمی(پیری)

 ترانه سرا:محمدعلی شیرازی

آهنگساز:انوشیروان روحانی

تنظیم:انوشیروان روحانی

ناشر: کلتکس رکوردز


یه دل می گه برم برم

یه دلم می گه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم

بی تو چه کنم


پیش عشق زیبازیبا 

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هر جا هر جا

ترکـت نـکـنـم


سـلطان قلـبم تـوهـسـتی تـوهـسـتـی

دروازه های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی

با من پیوستی


اکنون اگر از تو دورم به هر جا

بـر یـار دیـگرنـبـنـدم دلـم را

سـرشــارم ازآرزوو تـمـنـاای یار زیبا



یه دل می گه برم برم

یه دلم می گه نرم نرم

طاقت نداره دلمدلم

بی تو چه کنم


پیش عشق زیبازیبا

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هر جا هر جا

ترکـت نـکـنـم


سـلطان قلـبم تـوهـسـتی تـوهـسـتـی

دروازه های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی با من پیوستی


اکنون اگر از تو دورم به هر جا

بـر یـار دیـگرنـبـنـدم دلـم را

سـرشــارم ازآرزوو تـمـنـا

ای یار زیباای یار زیبا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر