۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

گلپا - من تو را آسان نیاوردم به دست ( شور ) ،آلبوم آوازه خوان

دستگاه : 

آهنگساز : فضل الله توکل

ترانه سرا :فضل الله توکل

سال انتشار:1374


ای از عشق پاک من همیشه مست ،

من تو را آسان نیاوردم به دست

من تو را آسان نیاوردم به دست


بارها این کودک احساس من ،

زیرِ باران های اشک من نشست

من تو را آسان نیاوردم به دست


در دل آتش نشستن کار آسانی نبود

راه را بر اشک بستن ، کار آسانی نبود

با غروری هم قد و بالای بامِ آسمان ،

بارها در خود شکستن کار آسانی نبود


بارها این دل به جرم عاشقی ،

زیرِ سنگینی بارِ غم شکست

من تو را آسان نیاوردم به دست


در به دست آوردنت بردباری ها شده

بی قراری ها شده ، شب زنده داری هاشده

در به دست آوردنت پایداری ها شده

با ظلم و جور روزگار ، سازگاری ها شده


ای از عشق پاک من همیشه مست ،

من تو را آسان نیاوردم به دست

من تو را آسان نیاوردم به دست


بارها این کودک احساس من ،

زیرِ باران های اشک من نشست

من تو را آسان نیاوردم به دست


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر