۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

پوران - امروز و فردا - آلبوم ملا ممد جان


آهنگ و تنظیم:انوشیروان روحانی


هی گشتم و گشتم

هی دنیا رو گشتم

چه رنجایی که کشیدم

چه حرفایی که شنیدم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم


یار زیاده عاشق تب دار زیاده

قلب گرفتار زیاده

عشق باید عشق باشه 

یار باید یار باشه

روز بیماری دل پرستار باشه

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم


هی گشتم و گشتم

هی دنیا رو گشتم

چه رنجایی که کشیدم

چه حرفایی که شنیدم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم


یار زیاده عاشق تب دار زیاده

قلب گرفتار زیاده

عشق باید عشق باشه 

یار باید یار باشه

روز بیماری دل پرستار باشه

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم

امروز و فردا کردم

تا تو رو پیدا کردم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر