۱۳۹۴ خرداد ۲, شنبه

افشین مقدم - مرهم(به من نخند) ، آلبوم زمستون

ترانه سرا:سعید دبیری

آهنگساز:صادق نوجوکی

تنظیم:اریک ارکانت


ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی


بمن نخند بمن نخند برای من مقدسی

مثل نیایش سحر

مراکه خسته تو ام به او ج زندگی ببر

بمن نخند بمن نخند

لحظه باتو بودن غایت خواستن من

صدای التماسم همیشه از تو گفتن

همیشه ازتو گفتن

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی


بمن نخند بمن نخند برای من مقدسی

مثل نیایش سحر

مراکه خسته تو ام به او ج زندگی ببر

بمن نخند بمن نخند

لحظه باتو بودن غایت خواستن من

صدای التماسم همیشه از تو گفتن

همیشه ازتو گفتن

برای من عزیزی مثل نفس کشیدن

تمام انتظارم همیشه باتو بودن

همیشه باتو بودن

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی


بمن نخند بمن نخند برای من مقدسی

مثل نیایش سحر

مراکه خسته تو ام به او ج زندگی ببر

بمن نخند بمن نخند

لحظه باتو بودن غایت خواستن من

صدای التماسم همیشه از تو گفتن

همیشه ازتو گفتن

برای من عزیزی مثل نفس کشیدن

تمام انتظارم همیشه باتو بودن

همیشه باتو بودن

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی


ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی

ای اسم تو کلام من تو مرهم درد منی

چرا به عشق پاک من بخنده طعنه میزنی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر