۱۳۹۵ فروردین ۲۰, جمعه

سیما بینا - دل شکسته ، گلهای صحرایی

ترانه سرا:قدمعلی سرامی

آهنگساز:حسن یوسف زمانی


می پرسن از من این واون آخه چرا تو پریشونی 

 کی میدونه چه مشکله درد بی همزبونی 

 شب لونه کرده تو چشمام خورشید خانم کجایی 

 کور شد چشای آسمون ای صبح تو کی می‌آیی  

تنها و خسته دل شکسته تا کی خدایا بنشینم 

 از باغ خورشید تا که بخندی می رم یک روز گل می‌چینم 

 تنها خسته دل شکسته تا کی خدایا بنشینم 

 از باغ خورشید تا که بخندی می رم یک روز گل می‌چینم 

 تو اون باغی باغ خورشید یک روز میام سراغت 

 سرمستم کن با بوی گل گل‌های باغت 

 تنها خسته دل شکسته تا کی خدایا بنشینم 

 از باغ خورشید تا که بخندی می رم یک روز گل می‌چینم 

 تنها خسته دل شکسته تا کی خدایا بنشینم 

 از باغ خورشید تا که بخندی می رم یک روز گل می‌چینم

۹ نظر:

  1. سلام شعر اصلاح کنید :
    از باغ خورشید صبح که خندید میرم یک روز گل میچینم

    پاسخحذف
  2. بسیار عالی بود .
    یاد سال 1350افتادم . که در دوران دانشجویی بودم . به نظر من بهترین آهنگ خانم سیما بینا ست . خداوند سالیان سال ایشان را برای ما نگه دارد .

    پاسخحذف
  3. دقیق تر بگم فکر کنم سال 1352 بود.
    همیشه آرزوی شادکامی و سلامتی برای ایشان دارم .

    پاسخحذف
  4. یکی ازبهترین ترانه های خانم سیمابینا است که در کانالهای تلگرام من ندیدم این ترانه پست شده باشد (ازباغ خورشیدصبح که خندیدمیرم یکروزگل میچینم)

    پاسخحذف
  5. بسیارعالی وزیباست وباکیفیت.من خیلی سرچ کردم ولی بااین کیفیت پیداش نکردم.اگرامکانش هست لطفا"فایل mp3 بذارید.موفق وسلامت باشید

    پاسخحذف
  6. صدای دلنواز و آرامشبخش

    پاسخحذف
  7. هم شاعر و هم خواننده گرامی زنده و تندرست بمانند. خیلی خاطره‌انگیز و زیباست. یادآور روزهای خوب و خوش در کنار عزیزانی که بعضی هاشون دیگر در میان ما نیستند.

    پاسخحذف
  8. چرا نمیشه دانلودش کرد

    پاسخحذف