۱۳۹۵ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سیزده بدر 1363 مهستی - طعنه(اینجور به من نگاه نکن)،آلبوم سپیده دم

 شاعر : ایرج رزمجو

 آهنگ ساز : صادق نوجوکی

 تنظیم : صادق نوجوکی


اینجور به من نگاه نکن آتیش به هستیم نزن


مست از می عشق توام تنه به مستی ام نزن


آتیش به هستیم نزن می خوام باهات حرف بزنم


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو


عاشق و بیقرار نکن از دست من فرار نکن


می خوام بدونی که دلم داره برات پر میزنه


مثل یه داروغه شبها به هر دزی سر میزنه


وقتی میای با اون چشات دنیامو پرنور میکنی


واسه تنها موندنو از دل من دور میکنی


اینجور به من نگاه نکن آتیش به هستیم نزن


مست از می عشق توام تنه به مستی ام نزن


آتیش به هستیم نزن می خوام باهات حرف بزنم


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو


عمری اگه نگات کنم از دیدنت سیر نمیشم


هر چی دلت میخواد بگو من از تو دلگیر نمیشم


بدون که عشق تو زده خیمه به صحرای دلم


اگر که باور نداری گوش به حرفای دلم


اینجور به من نگاه نکن آتیش به هستیم نزن


مس از می عشق توام تنه به مستی ام نزن


آتیش به هستیم نزن می خوام باهات حرف بزنم


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو


عاشق و بی قرار نکن از دست من فرار نکن


میخوام بدونی که دلم داره برات پر میزنه


مثل یه دارغه شبا به هر دری سر میزنه


وقتی میای با چشات دنیامو پر نور میکنی


واسه تنها موندنم از دل من دور میکنی


اینجور به من نگاه نکن آتیش به هستیم نزن


مست از می عشق توام تنه به مستی ام نزن


آتیش به هستیم نزن می خوام باهات حرف بزنم


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو


عاشق و بی قرار نکن از دست من فرار نکن


عاشق و بی قرار نکن از دست من فرار نکن


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو


از دست من فرار نکن بیشتر از این دل منو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر